۱۳۹۳/۰۱/۲۱

دانلود نسخه جدید نرم افزار VPN Gate Client برای عبور از فیلترینگ

 V 4.06-9437

VPN Gate Client نرم افزاری قدرتمند و آسان برای استفاده از پروتکل VPN است. این برنامه یک پروژه دانشجویی است که توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاهی در ژاپن و برای ایجاد امنیت گشت و گذار در وب و با استفاده از پروتکل وی پی ان ایجاد شده است. این برنامه علاوه بر قابلیت اتصال به سرورهای وی پی ان قابلیت اتصال به پروتکل SSL-VPN را نیز دارد.
برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید. راهنمای نصب و استفاده از این برنامه همراه فایل دریافتی می باشد.



انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ

سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.vpngate.net/en

۱۱ نظر:

  1. مرسی نرم افزار خوبیه فقط دمت گرم اگه اکانت رایگان کریو پیدا کردی حتمامعرفی کن

    پاسخحذف
  2. سلام دوستان
    فیلترشکن برای اندروید چی خوبه؟ البته غیر از هات اسپوت.

    پاسخحذف
  3. حتی با وارد کردن آدرس پروکسی بصورت دستی تو idm باز هم دانلود نمی کنه،چیکار کنم؟؟؟

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز یکبار دانلود منجر را حذف و دوباره نصب کن امیدوارم مشکلت حل بشه

    پاسخحذف
  5. ساقول یاشا

    پاسخحذف
  6. دوست عزيز

    با استفاده از اين برنامه وقتي به سرور ژاپن وصل هستم DNS من رو کشور چين اعلام مي کنه مشکل مي تونه از کجا باشه

    پاسخحذف
  7. لطفا کمک کنید من از هر فیلتر شکنی رو کامپیوترم استفاده میکنم بعد از اتصال هنگ میکنه وفقط باید کامپیوتر رو ریست کنم

    پاسخحذف
  8. ناشناس گفت...
    دوست عزيز

    با استفاده از اين برنامه وقتي به سرور ژاپن وصل هستم DNS من رو کشور چين اعلام مي کنه مشکل مي تونه از کجا باشه
    -------------------------------

    سلام
    دوست عزیز به سروری که متصل شدی از دی ان اس های کشور چین استفاده میکنه که این کشور هم جزو ناقضان حریم خصوصی کاربراس

    پیشنهاد من تغییر دستی دی ان اس هات به یکی از سرور های گوگل یا مرحله 3

    8.8.8.8
    8.8.4.4

    4.2.2.2
    4.2.2.1

    یا هر سروری که خودت میشناسی و در کشورای اعمال کننده سنسور شیپ نیست البته بنده تضمینی بابت سرور های بالا ندارم در صورتی که نمیتونی دستی دی ان است رو تغییر بدی
    download dns jumper
    رو دانلود کن اینکارو اتومات برات تغییر میده میتونی از سایت
    soft98.ir پیداش کنی

    --اما راه حل دوم سرور دیگه ای رو انتخاب کن

    پاسخحذف
  9. سلام دوستان
    فیلترشکن برای اندروید چی خوبه؟ البته غیر از هات اسپوت.

    ---------------------
    پیشنهاد من و پروژه گاردین استفاده از

    orbot به همراه مرورگرشه
    اگر گوشی شما رووت شده باشه کل گوشیتون از پروژه تور عبور داده میشه در غیر اینصورت فقط میتونید به مرور بپردازید به فیسبوک بروید سایت های فیلتر شده رو ببینید و...((البته تا یادم نرفته این اپلیکیشن ساخته پروژه تور هست و کاملا امنه))

    لینک هایی که برای دانلود دستی میدم معرفی شده توسط خود وبسایت تور است


    https://guardianproject.info/releases/orbot-latest.apk


    https://guardianproject.info/releases/orweb-latest.apk


    لینک ها مستقیم هستند در صورتی که با موبایل دانلود میکنید اندروید به شما هشدار میده ممکنه به گوشی شما اسیب بزند تایید رو بزنید ((اگر به من اعتماد ندارید سابقه تور و گاردین رو مطالعه کنید مطمئنم قانع میشید تنها حامیان حریم خصوصی شما در جهان کیه؟؟

    پاسخحذف