۱۳۹۵/۱۰/۰۸

دانلود فیلترشکن Advanced Onion Router

نسخه 0.3.0.26
قابل استفاده در ویندوز

این فیلترشکن که از نرم افزار Tor Vidalia بهره گرفته و می تواند جایگزینی برای استفاده از آن هم باشد، امکان گذر از فیلترینگ و دسترسی به سایتهای فیلتر شده را فراهم می کند. این نرم افزار همچنین از پروتکلهای HTTPS و SOCKS4/SOCKS5 پشتیبانی کرده و قادر است ترافیک کاربر را برای امنیت بیشتر رمزگذاری کند.
این فیلترشکن پرتابل است و نیاز به نصب ندارد. راهنمای استفاده از برنامه داخل فایل دریافتی می باشد. در حین استفاده از این برنامه باید تنظیمات پراکسی در مرورگر را به شکل زیر تغییر دهید:

Proxy: 127.0.0.1
Port: 9050


لینک دانلود یک

لینک دانلود دو

 
.........................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf

کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://telegram.me/AzadNet

۶ نظر:

  1. لطفا فیلتر شکنهای شصت سال پیش پوکیده رو اینجا معرفی نکن این چی بود آخه صد رحمت به سایفون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اما هنوز برای بعضیها کار میکنه و دارن استفاده میکنن. به خاطر همین نسخه جدیدش گذاشته شده

      حذف
  2. قبلنا این سابت بهتر بود .یادم هست یه چند وقتی سایت آپدیت نمیشد.
    از آن زمان این سایت مشکوک می زنه!
    قبلیه رو گرفتند این جدیده هم از خودشونه بیشتر برنامه هایی می زاره که براحتی جاسوسی میکنند بدون اینکه بفهمید.
    خودمون به خودمون رحم نمیکنیم...

    پاسخحذف
  3. با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان عزیز زحمتکش در این وبسایت عالی و جهانی
    ادمین جان ,استدعا دارم در صورت امکان به سوالم پاسخ دهید
    نظرات این پست رو خوندم دوست خوبم
    میدونید که جاسوسی و خفگان در ایران موج میزنه
    با توجه به نظرات دوستان مبنی بر اینکه این فیلترشکن امنیت نداره ,و صرفا برای جاسوسی هست ,آیا شما این نظر رو تایید میفرمایید یا خیر
    این وبسایت یکی از امیدهای ما هست و کاملا بهتون اطمینان و اعتماد داریم,اما متاسفانه برخی از فیلترشکن ها ,خوب عمل نمیکنند
    خواهش میکنم کامل توضیح بدید و اگر این فیلترشکن مورد تایید شما نیست ,بفرمایید تا استفاده نکنیم
    هرچند مطمئنم که شما همیشه به فکر ما بودید ,و امنیت مارو میخواید
    اما بازهم واقعا باید ترسید ,حق بدید ادمین عزیز
    برای همین جسارت کردم و این سوال رو مطرح کردم
    بازهم از زحمات شبانه روزی شما ,کمال سپاس و امتنان رو دارم
    در پناه حق ,و موفق باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود دوست عزیز. ممنون از محبت شما و خوشحالم که به این بلاگ اعتماد دارید
      کامنتی که بهش اشاره کردید نمیدونم بر چه پا یه ای گفته شده چون ادمین این بلاگ تغییر نکرده و از روز اول خود من مسئول این بلاگ بودم. فقط یک دوره کوتاه برای استراحت اون رو به ادمین سایت اصل نوزده سپردم اما دوباره و همچنان ادمینش همون قبلی هستش.
      در مورد اینکه برنامه های جاسوسی اینجا معرفی میشه من نمیتونم دفاعی بکنم بلکه اون شخصی که کامنت بالا رو گذاشته باید دقیق بگه کدوم برنامه ها جاسوسی هستن و به چه دلیل اینطور میگه. اون موقع من میتونم توضیح بدم.
      اما اگر کلی ازمن بپرسید باید بگم خیر هیچ کدوم جاسوسی نیستن و در درجه اول خودم روی سالم بودن برنامه ها حساس هستم و اگر به نرم افزاری شک داشته باشم اصلا اینجا برای دانلود نمیذارم.
      در مورد نرم افزار Advanced Onion Router هم باید بگم که این برنامه سالمی هستش و سرورهای اون مطمئن هستن و همچنین از نرم افزارهای قدیمی هستش که برای امنیت در وب از اون استفاده میشه. این برنامه از سرورهای تور استفاده میکنه که در سراسر جهان پراکنده هستن و در حالی که اطلاعات کاربر رمزگذاری میشن این اطلاعات در بسته های مختلف تقسیم شده و از چند سرور مختلف عبور میکنن.

      حذف